Thursday, February 14, 2008

Προς απάντησιν, κύριον ηλίθιον στοπ. Κακό γούστο στοπ. Βρείτε δωμάτιο στοπ.

Μόλις βρεις τη σωστή λέξη το πράγμα κυλάει μόνο του. Δεν είναι τόσο η σωστή λέξη, όσο να μη σταματάς. Ο εσωτερικός μονόλογος δε σταματάει ποτέ. Γιατί θα' πρεπε η ομιλία να παρεμποδίζεται; Πως θα μπορούσε να είναι αν αυτό ήταν βιβλίο; Στ' αλήθεια, έχω να πω μόνο κάτι που άκουσα θέτοντας αυτή την εμπειρία μπροστά απο οτιδήποτε είναι αποτυχία σύνδεσης με την παρούσα κάθε φορά κάτι και όχι τίποτα. Είμαι στο ενδιάμεσο απ' το να φιλοσοφήσω και να μιλήσω για πράγματα επουσιώδη. Που είναι αυτός που με εκπροσωπεί; Αυτός που τα ξέρει όλα; Τίποτα καινό κάτω απ' τον ήλιο. Εγω, εγώ δεν είμαι ευχαριστημένος. Δεν με πειράζει να ξεκινάει κάποιος κάτι, αλλά αν πάμε στην αρχή των αρχών στο διευθυντή της αστυνομίας θα υπάρχει ένα πλέγμα σχέσεων

No comments: