Thursday, February 14, 2008

Μερικά αν όχι άχρηστα τότε 10 άρχισε
τότε να λέει και δε σταματούσε τι μπορούσε να κάνει
όμως. Είναι δύσκολο να είσαι στα παπούτσια του.
Επιστήμονας άνθρωπος. Μάρκο έρχεσαι λίγο αυτή
τη λέξη δεν την έχω ξαναγράψει. Πως είναι δυνατόν
να το θυμάμαι αυτό; Το άλλο μισό γιατί το λένε έτσι;
γιατί να ποσοτικοποιούμε; Σε κάποιους πολιτισμούς επιβιώνουν
χωρίς αριθμούς. Με έμπλεξε. Ή απλά εκείνη την εποχή
βαριόμουν. Το κουτσό μου αμάξι. Τα στενά. Η
λεία της Κορίνθου. Κακός μπελάς. Την ψάχνει. Ταυτοποίηση.
Μετά το σεξ. Δεν είναι πατέρας δείγμα ένταλμα
όσο περισσότερο αυτό σε κάνει ύποπτο. Τον
άντρα της τον απέφευγε καθαρή νέα αρχή.
Μια φορά μάλιστα δεν ήσουν περίεργος να μάθεις
προστάτευα τις σχέσεις μας. Στήριξε τον αγκώνα.
Τι είδους δικτάτορας είσαι; Τότε είσαι σαν τον
Φιντέλ. Κυρία... Παπαλουκας όσα τράβηξε απο
αυτή τη γυναίκα. Μισό λεπτό. Σας ευχαριστώ
πολύ. Παρακαλώ. Μια - δύο. Τρεις. Τι άλλο να
ψάξω βρέθηκε πρέπει να έχω κάτι πριν να
μιλήσω. Έτσι κι αλλιώς ήταν αγορασμένα
τα σενάρια. Έχω τον τρόπο μου

No comments: