Thursday, November 4, 2010

Μια άλλη άβολη αλήθεια είναι ότι χρειάζεται να περάσεις απ' όλα τα γεγονότα που δεν κατάλαβες όταν συνέβαιναν αλλά στη συνέχεια τα κατάλαβες όταν τα επανέφερες στη μνήμη σου. Ναι, πάλι ανασκάλευα το παρελθόν μου. Θα το πω απ' την αρχή πως ίσως η ζωή μου τώρα να είναι τιποτένια. Δεν έχω γυναίκα και είμαι δουλειά-σπίτι έξι μέρες την εβδομάδα. Αλλά για 'μένα έχει αξία. Και κάποιες μέρες μπορούν να προκαλέσουν διαφόρων ειδών εκστάσεις. Μπορεί ακόμη και κάτι τέτοιο να είναι μια ξεπεσμένη και παρακμιακή αίσθηση ότι το αφήνω να συμβεί. Αλλά αυτή η παρακμή και μαλθακότητα είναι και δύναμη γιατί είναι κάτι που μπορώ να το αισθανθώ με καθαρότητα και να ξέρω σε ποιο σημείο πάνω στην κλίμακα της αυθεντικότητας βρίσκομαι. Όταν, έτσι, φαίνεται ότι είμαι σε τόσο χαμηλό επίπεδο η ίδια η δύναμη της ζωής πρέπει να επέμβει και να δώσει αξία σε όλη την εμπειρία. Μια άνωθεν επέμβαση, στοιχειακή. Ο έρωτας, η φυλαχθείσα ερωτική συγκίνηση. Πάντα όλα κινούνται τόσο γρήγορα ώστε ένα βλεφάρισμα να είναι η διαφορά από την πλήρη απαξίωση της εμπειρίας μέχρι την πλήρη ένωση με αυτή.

2 comments:

molismenos said...

o xamenos ta pairnei ola diladi,,maresei,,,i allotriwsi den sou xtypise th porta,,i afthentikothta de sou leipei k to sinaisthima sou kanei parea,,,poli elpidoforo,,,loosers,allakste optiki gwnia,,eiste nikitessssss

Johmar said...

Χιλιάδες άλλοι άνθρωποι θα μπορούσαν να έχουν διαβάσει το κείμενο και θα έλεγαν τη γνώμη τους αλλά κανένας δεν θα έκανε ακριβώς αυτές τις παρατηρήσεις, που είναι ακριβώς με τη σειρά που θα τις είχα κάνει κι εγώ αν ήμουν εσύ. Far out dude!